Sazebník poplatků a služeb
Služba | cena |
KOPÍROVÁNÍ | 2 Kč/stránka + DPH 21% |
3 Kč/list + DPH 21% | |
OVĚŘENÍ PODPISU | 50 Kč |
OVĚŘENÍ LISTINY | 50 Kč |
ZMĚNA TRVALÉHO POBYTU | 50 Kč/osoba |
HLÁŠENÍ V MÍSTNÍM ROZHLASU | 50 Kč/hlášení + DPH 21% |
POPLATEK ZA PSA | 300 Kč/rok |
200Kč/rok- důchodce nad 65 let | |
POPLATEK ZA POPELNICI | 1000 Kč/osoba, 1000 Kč u rekreačních chalup |
TRAKTOR | 650 Kč/hodina + DPH 21% (Zetor 5245) |
750 Kč hodina + DPH 21% (Zetor Proxima) | |
550 Kč/ hodina + DPH 21% (Kioty) | |
VALNÍK | 300 Kč/den + DPH 21% poř. 25 Kč/hod. při tažení traktorem |
MINIBAGR HITACHI | 700 Kč/hodina + DPH 21% |
VÝSUVNÝ ŽEBŘÍK | 200 Kč/den + DPH 21% |
VODNÉ | 30,- Kč/m3 + DPH 12% |
50,- Kč/m3 + DPH 12% právnické osoby | |
STOČNÉ | 30,- Kč + DPH 12% za m3 dle spotřeby (obecní vodovod + ostatní vodovody viz záložka Stočné) |
30,- Kč + DPH 12% za m3 dle směrné spotřeby (36m3 - ostatní ) |
|
POPLATEK ZA HROB | 75,- Kč/rok – hrob |
150,- Kč/rok – dvojhrob |
Bezplatně jsou poskytovány:
– informace poskytnuté formou nahlédnutí do „spisu, dokumentu“ v listinné podobě – informace poskytnutá ústně nebo prostřednictvím telefonu – informace, které jsou k dispozici v rámci elektronického zpracování dokumentů v působnosti OÚ a lze provést jejich přímé nakopírování na digitální médium.
Sazebník úhrad:
za poskytování informací dle ust. § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím a zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů – tj. nákladů spojených se zpracováním a poskytnutím informace.
Materiálové náklady
-
kopírovací služby formát A3 (jednostr./oboustr.) 3,-Kč/4,-Kč, formát A4 (jednostr./oboustr.) 2,-Kč/3,-Kč
-
tisk na tiskárnách PC
-
černobílé 2,-Kč 1 stránka
-
barevné 5,-Kč 1 stránka
-
-
magnetický nosič (disketa 3,5″) – nepodoporováno
-
optický nosič (CD-ROM) 20,-Kč
-
doručovací náklady (poštovné) dle tarifů České pošty
Zpracování, vyhledání informace
-
30,- Kč za každou započatou čtvrt hodinu práce zaměstnance spojené s vyhledáváním informace, úhradu za poskytnutí informace provede žadatel do pokladny obce nebo bezhotovostní platbou na účet obce před odesláním – vydáním informace.
Ceny platné od 1. 1. 2013